نحوه و شرایط همکاری
جهت همکاری با دادمان یزد با ما در تماس باشید

باتوجه به تجربه های علمی و عملی دادمان یزد و درکِ اهمیتِ مزیت های انرژی بی پایان خورشیدی و اقبال جهانی و تمایل به استفاده از این منبعِ بی کران و بی همتا و همچنین آگاهی از چالش های پیش روی استفاده از منابع تجدیدناپذیر، تغییراتِ زیست محیطی و کاهش آسیب به محیط زیست از طریقِ تجدیدپذیرها، بر آن شده ایم تا فرصتی نو را در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار دهیم.
ما همواره در تلاش هستیم تا همگام با برترین تکنولوژی ها و استاندارهای روز دنیا و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا، علاوه بر فراهم آوردن مطلوب ترین شرایط برای حضور سرمایه گذاران و صنعتگران در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و حضور فعال در این صنعت، برای علاقه مندانِ به این حوزه نیز فرصتی ایجاد و راه را برای ورود و کسبِ آگاهی، تجربه و تخصص برای آنها هموار نماییم.
بی شک در اختیار قرار دادنِ تجربه هایی که در طولِ این مسیرو در طی سال ها کسب کرده ایم، برایمان باعث افتخار است، زیرا قاطعانه معتقدیم انرژی خورشیدی باتوجه به اقبالِ جهانی و بالا رفتن سطح آگاهی ها از مزایای بی شمارِ آن، به زودی آینده انرژی و سوخت را در سراسر دنیا متحول خواهد کرد.
علاوه بر این شرکت دادمان یزد برگزاری دوره های آموزشی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و به طور خاص انرژی خورشیدی را با همکاری مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی در دستور کار خود قرار داده است.
گفتنی است، دادمان یزد جهت گسترشِ شبکه فروش خود نیز، در سراسر ایران نمایندگی فعال می پذیرد.
با این تفاسیر و با آگاهی از زمینه های فعالیت شرکت دادمان یزد، در صورت تمایل می توانید زمینه های همکاری مورد نظر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی توسطِ متخصصین، امکان همکاری های فی مابین اعلام و ایجاد شود.