کیوسلز [ Q.CELLS ]

شرکت HANWHA Q.CELLS در سال 2012 تاسیس گردید و به سرعت به یکی از پیشگامان عرصه تولید سلول های خورشیدی فتوولتاییک در جهان تبدیل شد.
مقر این شرکت در سئول کره جنوبی و مرکز فناوری و نوآوری آن در شهر تالهایم در شرق آلمان می باشد. بنا بر آمار منتشر شده در سال 2018 شرکت Q CELLS 8500 نفر کارمند داشته است.

خاستگاه شرکت Hanwha Q Cells به شرکت های Q-Cells AG (که بعدها به Q-Cells SE تغییر نام داد) و Solarfun (که بعدها نامش به Hanwha SolarOne تغییر یافت) بر می گردد. شرکت Q-Cells AG در سال 1999 در آلمان توسط آنتون میلنر، راینر لموین، هولگر فیست و پل گرونوو تاسیس شد. اولین خط تولید سلول های خورشیدی پلی کریستالی در تالهایم آلمان در ژوئیه 2001 به بهره برداری رسید. در 23 ژوئیه 2001 نیز اولین سلول خورشیدی فعال این شرکت ساخته شد.

پنل های خورشیدی Q.CELLS از برندهای معتبر پنل خورشیدی بوده که با تکیه بر تیم تحقیق و توسعه خود و بهره‌گیری از تکنولوژی طراحی آلمانی، پنل های با راندمان بالا طراحی و تولید می‌کند. این پنل خورشیدی طبق رده بندی سال 2019 در مقام ششم تولیدکنندگان برتر پنل خورشیدی در سطح دنیا قرار دارد.
پنل های Q.CELLS در کشور کره جنوبی/چین تولید می‌شود و در بیش از ۴۰ کشور دنیا شبکه فروش دارد و ۳ تیم تحقیق و توسعه آن در کشور‌های آلمان، مالزی و چین واقع‌شده‌اند.

Hanwha Qcells پرچمدار شرکت های گروه Hanwha جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا و ۱۰ شرکت برتر کره جنوبی است. این شرکت بزرگترین تولید کننده سلول های سولار و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماژول های فتولتائیک در جهان به شمار می آید و در لیست بورس نسداک آمریکا (NASDAQ) با نشان تجاری HQCL حضور دارد و همچنین دارای دفاتر مرکزی در کره جنوبی، سئول و دفتر فناوری و نوآوری در آلمان؛ تالهایم است. بدلیل تنوع بالا و گسترده محصولات و همچنین امکانات تولیدی در کشورهای کره جنوبی، چین و مالزی، شرکت Qcells Hanwha ، دارای انعطاف بالایی در پاسخگویی به نیازهای بازار است و در نتیجه توانسته سهم مطلوبی از بازارهای بین المللی، حتی در کشورهای دارای تعرفه های وارداتی بالا مانند همچون آمریکا و اروپا را بدست آورد.

 

کیو سلز [ Q.CELLS ]

شرکت Q Cells در زمینه تولید و توسعه سلول های فتوولتاییک سیلیکونی تک و چند بلوری، و پنل های خورشیدی فعالیت می کند. در ضمن این شرکت در زمینه تولید و نصب سیستم های PV برای کاربردهای تجاری، صنعتی و مسکونی هم فعالیت کرده و خدمات EPC را هم به نیروگاه های بزرگ خورشیدی ارائه می دهد. این شرکت دارای امکانات تولیدی در کشورهای کره جنوبی، مالزی، چین و ایالات متحده است. همچنین مرکز فناوری، نوآوری و کیفی جهانی این شرکت در تالهایم آلمان قرار دارد. مرکز تولیدی سلول های خورشیدی این شرکت در جینچئون (Jincheon) کره جنوبی واقع شده است. کارخانه تولید پنل های 1700 مگاواتی این شرکت در دالتون جورجیا ایالات متحده قرار دارد. در ضمن کارخانه تولید ماژول ها و سلول های خورشیدی این شرکت در مالزی واقع شده است؛ همچنین این شرکت به همراه 1366 Technologies یک مرکز تولید ویفر را در سایبرجایای (Cyberjaya) سلانگور واقع در مالزی اداره می کند.

محصولات کیوسلز [ Q.CELLS ]

شرکت QCELLS با بهره گیری از تکنولوژی های مهندسی شده در آلمان، نوآوری و کیفیت، طیف وسیعی از محصولات، کاربردها و راهکارهای فتوولتائیک را پوشش می دهد و ماژول ها، کیت ها و سیستم ها، حتی نیروگاههای خورشیدی در مقیاس های وسیع را عرضه می کند. این شرکت در توسعه صنایع پایین دستی و پیمانکاری به صورت EPC نیز فعالیت دارد.
ماژول های خورشیدی مدرن شرکت کیوسل (مدل Q.PEAK DUE-G5) به لطف فناوری نوآورانۀ Q.ANTOM DUE توانایی این را دارد که در یک سطح کوچک عملکرد بسیار بالایی را رقم بزند. استفاده از ترکیب تکنولوژی Q.ANTO DUE به همراه مدارهای پیشرفته و طراحی نیم سلول و SIX BUSBAR عملکرد فوق العاده ای را تحت شرایط واقعی(هم در روزهای زمستان با تابش کم نور خورشید و هم در روزهای گرم تابستان با تابش شدید آفتاب) فراهم می آورد.

پنل خورشیدی ۳۲۰ واتی

مشخصات پنل 320 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 19 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۶۸۵x۱۰۰۰x۳۲ میلی متر
وزن 18.7 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

پنل خورشیدی ۳۲۵ واتی

مشخصات پنل 325 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 19.3 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۶۸۵x۱۰۰۰x۳۲ میلی متر
وزن 22.1 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

پنل خورشیدی ۳۳۰ واتی

مشخصات پنل 330 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 19.6 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۶۸۵x۱۰۰۰x۳۲ میلی متر
وزن 22.1 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

تازه ترین اخبار، رویدادها و مقالات کیو سلز را از اینجا دنبال کنید …

ماده 16 قانون برق ایران (آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان)

روایت از جایی شروع می‌شود که ماده 16 اصل 123 قانون جهش تولید دانش‌بنیان یا به اصطلاح ماده 16 قانون برق ایران ، بعد از سه سال کش و قوس بالاخره در اردیبهشت 1402 به تایید شورای نگهبان رسید و بر اساس آن مقرر شد صنایعی که ظرفیت انشعاب برق آن‌ها بیش از یک مگاوات است باید در سال اول یک درصد از انرژی برق مصرفی سالانه خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کنند که این میزان در پایان سال ...

شارژر خورشیدی برای ماشین های برقی و خودروهای الکتریکی

وابستگی جهان به سوخت های فسیلی در سال های اخیر از نظر زیست محیطی و همچنین از نظر مسائل تأمین و ژئوپلیتیکی به طور فزاینده ای به چالش کشیده شده است. برای مقابله با این موارد، بسیاری از کشورها به دنبال کاهش مصرف سوخت های فسیلی خود هستند، از جمله در بخش حمل و نقل، جایی که گرایش به وسایل الکتریکی به سرعت به هنجاری جدید تبدیل می شود. فروش جهانی خودروهای الکتریکی (EV) در طول دهه گذشته به شدت ...

‌بهره وری انرژی در ایران و لزوم افزایش بهره وری انرژی برای تولید پایدار

در سال های اخیر کمبود انرژی به یکی از اصلی ترین معضلات واحدهای تولیدی تبدیل شده است، زیرا این کمبود به طور مستقیم موجب اخلال در تولید می شود. از سوی دیگر ناترازی تولید برق، مسئولان وزارت نیرو را به خصوص در زمانِ پیک مصرف با چالش جدی مواجه کرده است. در این میان رقم مصرف هر سال بالاتر می رود و امکان تولید انرژی نداریم. سرمایه گذاران هم با این شرایط دیگر رغبتی برای ورود به این حوزه ندارند. ...

هم اکنون با کارشناسان متخصص و کارآزموده ما در تماس باشید!

Go to Top