سانووا [ SUNNOVA ]

شرکت Sunnova Energy International Inc. (NYSE: NOVA) یا SUNNOVA به صورت تخصصی در زمینه فعالیت های فوتوولتاییک فعالیت می کند. این شرکت با بهره بردن از به روز ترین فناوری های این حوزه، در طراحی سیستم های فوتوولتاییک، تحقیق و توسعه، تولید، فروش تجهیزات خورشیدی و ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر دنیا مشغول به فعالیت است. SUNNOVA با چشم انداز جهانی، ذهن باز و روحیه نوآورانه به رقابت با سایر شرکت های پیشرو در این صنعت می پردازد.
در تدوین منشور این شرکت، وفاداری به شعار “تنوع، برندینگ و جهانی شدن” و التزام به حرکت پر شتاب در صنعت انرژی های پاک لحاظ شده است.
SUNNOVA ماموریت خود را ” ایجاد تغییر در آینده با استفاده ازنور خورشید” می داند.
با به روز کردن خط تولید شرکت ساووا در سال 2020، این شرکت صادرات خود را به اقصی نقاط جهان (با تمرکز بیشتر در بازارهای اروپا، برزیل و مکزیک) به میزان 5 گیگاوات در سال افزایش داده و با بیش از 800 شرکت در 40 کشور مختلف همکاری می کند.

چرا Sunnova

این شرکت اعتقاد دارد که همه مردم باید در زمینه تامین انرژی استقلال داشته باشند؛ لذا برای این کار وارد میدان شده است. مشتریان Sunnova، قلب تپنده هر کاری که این مجموعه انجام می دهد، محسوب می شوند. این شرکت مأموریت خود را برای تامین انرژی بهتر با قیمتی عادلانه تر آغاز کرده؛ زیرا معتقد است که همه افراد باید در زمینه تامین انرژی استقلال داشته باشند.

هدایت استقلال انرژی از طریق توسعه شبکه نانو برای منازل

انرژی مورد نیاز هر خانه متفاوت است. به پشتوانه Sunnova Adaptive Home، بهترین راهکارها در حال خلق شدن است که ضمن یکپارچه کردن استفاده از انرژی خورشیدی، ذخیره سازی باتری و کنترل انرژی؛ با بهره گیری از فناوری های مدیریتی به دنبال بهره گیری از یک انرژی پاک، مقرون به صرفه، قابل اعتماد و انعطاف پذیر است. سیستم Sunnova Adaptive Home با نظارت بر مواردی مانند نیازهای فعلی در زمینه تامین انرژی، تولید انرژی خورشیدی، ذخیره سطوح انرژی، سلامت شبکه، زمان روز، سیگنال های قیمت انرژی و سایر ورودی ها؛ سطح انرژی منزل را به صورت هوشمند تنظیم می کند و بدین وسیله تجربه بهره گیری از انرژی بهینه را به ارمغان خواهد آورد.

ارائه خدمات شبکه و میکرو شبکه برای جوامع جدید خورشیدی خانگی

چشم انداز این شرکت همیشه همین بوده است. آنها با قرار دادن پنل ها بر روی سقف خانه ها، اضافه کردن فضای ذخیره سازی خورشیدی، یکپارچه سازی کنترل بار و شارژ EV و در نهایت ساخت یک سیستم نانو شبکه برای خانه های مشتریان، به معنای واقعی کلمه پیشرفت می کنند.

عوامل این شرکت در نظر دارند تا این شبکه های نانو را به میکرو شبکه ارتقا دهند؛ چرا که میکرو شبکه ها می توانند از طریق ارائه خدمات شبکه ای، به شبکه برق محلی کمک کنند و در نهایت باعث ارتقای ارزش مصرف کننده، شبکه و جامعه شوند. آنها تلاش دارند تا با توسعه جامعه این میکرو شبکه ها، به روند صرفه جویی در انرژی، انعطاف پذیری و استقلال در زمینه تولید انرژی کمک نمایند.

سانووا [ SUNNOVA ]

شرکت Sunnova به عنوان یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات ذخیره سازی انرژی باتری پلاس خورشیدی در ایالات متحده، تلاش دارد تا از حرفه خود به عنوان نیرویی قدرتمند برای خلق کالایی پایدار و دوستدار محیط زیست و اجتماع استفاده کند. این مجموعه بدین وسیله قصد دارد تا با تغییر شیوه تامین انرژی افراد، به حرکت جهان به سمت دنیایی بهتر کمک نماید.هدف شرکت Sunnova این است که بتواند در قالب ماموریت های ساده (همچون کمک به مالکان منازل مسکونی در زمینه تامین انرژی مستقل، به گونه ای که از یک زندگی بی وقفه و مستمر بهره مند شوند) به منبعی برای دریافت انرژی های پاک، مقرون به صرفه و قابل اعتماد تبدیل شود.

موفقیت Sunnova ناشی از تنوع و گوناگونی ملت هاست؛ آنها با همکاری یکدیگر می توانند صنعت انرژی را از طریق فراهم آوردن آزادی انتخاب در زمینه بهره گیری از یک منبع انرژی مقرون به صرفه، قابل اعتماد و بدون دغدغه تغییر دهند.Sunnova یک شرکت پیشرو در زمینه انرژی خورشیدی مسکونی است، و به ارائه خدمات بی نظیر، گزینه های بیشتر و دسترسی به انرژی پاک، و ارائه خدمات مقرون به صرفه و قابل اعتماد با گزینه های سفارشی متناسب با هر خانه و بودجه اعتقاد دارد.

مشتریان با اطمینان از اینکه سیستم انرژی خورشیدی منزلشان تحت پوشش برنامه خدماتی Sunnova Protect™ است، می توانند آرامش خاطر را تجربه کنند؛ این برنامه شامل تعمیر و نگهداری، نظارت، تعمیرات و تضمین تعویض و جایگزینی بدون نگرانی و دردسر منابع انرژی است.
مصرف کنندگان محصولات این شرکت با داشتن منبع برق اضطراری انعطاف پذیر و مطمئن، از جریان بی وقفه زندگی لذت خواهند برد، و در هر شرایطی، چه شب، چه روز و چه در داخل و خارج از شبکه، آرامش خیال را تجربه می کنند.

شرکت Sunnova مسیر دستیابی به انرژی خورشیدی را هموار می کند. این شرکت با داشتن گزینه های سفارشی، امکان تامین مالی انعطاف پذیر و ۲۵ سال ارائه خدمات پشتیبانی از سیستم؛ می تواند انرژی بهتر را با قیمتی بهتر ارائه دهد.

محصولات سانووا [ SUNNOVA ]

ماژول های سری 72 سلولی شرکت Sunova استفاده شده از تکنولوژی روز دنیا، بهترین عملکرد را ارائه می دهند. سیستم کنترل کیفیت این شرکت بازدهی بالای محصولات این شرکت در دراز مدت را تضمین می نماید.
مواد اولیه و تجهیزات به کار رفته در محصولات شرکت Sunova بالاترین استانداردهای دنیا را دارا هستند، تکنولوژی جدید به کار رفته در این سلول ها نیز خروجی ماژول ها را بهبود بخشیده و خطر ترک های بسیار ریز(Micro-crack) را کاهش داده است.

پنل خورشیدی ۳۳۰ واتی

مشخصات پنل 330 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 19.56 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۹۵۶x۹۹۲x۴۰ میلی متر
وزن 22.1 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

پنل خورشیدی ۳۳۵ واتی

مشخصات پنل 335 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 19.85 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۹۵۶x۹۹۲x۴۰ میلی متر
وزن 22.1 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

تازه ترین اخبار، رویدادها و مقالات سان تک را از اینجا دنبال کنید …

ماده 16 قانون برق ایران (آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان)

روایت از جایی شروع می‌شود که ماده 16 اصل 123 قانون جهش تولید دانش‌بنیان یا به اصطلاح ماده 16 قانون برق ایران ، بعد از سه سال کش و قوس بالاخره در اردیبهشت 1402 به تایید شورای نگهبان رسید و بر اساس آن مقرر شد صنایعی که ظرفیت انشعاب برق آن‌ها بیش از یک مگاوات است باید در سال اول یک درصد از انرژی برق مصرفی سالانه خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کنند که این میزان در پایان سال ...

شارژر خورشیدی برای ماشین های برقی و خودروهای الکتریکی

وابستگی جهان به سوخت های فسیلی در سال های اخیر از نظر زیست محیطی و همچنین از نظر مسائل تأمین و ژئوپلیتیکی به طور فزاینده ای به چالش کشیده شده است. برای مقابله با این موارد، بسیاری از کشورها به دنبال کاهش مصرف سوخت های فسیلی خود هستند، از جمله در بخش حمل و نقل، جایی که گرایش به وسایل الکتریکی به سرعت به هنجاری جدید تبدیل می شود. فروش جهانی خودروهای الکتریکی (EV) در طول دهه گذشته به شدت ...

‌بهره وری انرژی در ایران و لزوم افزایش بهره وری انرژی برای تولید پایدار

در سال های اخیر کمبود انرژی به یکی از اصلی ترین معضلات واحدهای تولیدی تبدیل شده است، زیرا این کمبود به طور مستقیم موجب اخلال در تولید می شود. از سوی دیگر ناترازی تولید برق، مسئولان وزارت نیرو را به خصوص در زمانِ پیک مصرف با چالش جدی مواجه کرده است. در این میان رقم مصرف هر سال بالاتر می رود و امکان تولید انرژی نداریم. سرمایه گذاران هم با این شرایط دیگر رغبتی برای ورود به این حوزه ندارند. ...

هم اکنون با کارشناسان متخصص و کارآزموده ما در تماس باشید!

Go to Top