دی ای اچ سولار [ DAH solar ]

شرکت Anhui Daheng Energy Technology با مسئولیت محدود، در سال 2009 با ظرفیت 1.5 گیگاوات تاسیس شده است. کارخانه این شرکت در شهر هفئی (Hefei) که در نزدیکی شانگهای قرار دارد، واقع شده و دارای 140 هزار متر مربع زیر بنا و 350 نفر پرسنل است. DAH solar یک شرکت مبتنی بر فناوری پیشرفته ملی است که در زمینه تحقیق و توسعه و ساخت ماژول های خورشیدی، و ساخت، بهره برداری و نگهداری از نیروگاه های خورشیدی متخصص است.

تمامی محصولات این شرکت، گواهینامه های بین المللی مثل TUV، CE، CEC، INMETRO، FIDE و … و گواهینامه های داخلی CQC، Leader، ISO9001، ISO14001، OHSAS18001 و غیره را دارند، و دارای تائیدیه تمامی این سازمان های معتبر می باشند. شرکت DAH Solar در اصل ریشه در بازار داخلی دارد؛ اما در عین حال به صورت فعالانه در بازارهای بین المللی حضور داشته و توانسته یک شبکه فروش منسجم در بیش از 100 کشور جهان ایجاد کند. از جمله محصولات این شرکت می توان به پنل های خورشیدی پلی و مونو کریستال، و ماژول های با کارآیی بالای 450 الی 550 وات اشاره کرد که همگی در یک سیستم کامل خورشیدی از انواع شبکه ای، خارج از شبکه و ترکیبی ادغام شده اند.

تیم تحقیق و توسعه شرکت DAH Solar متشکل از 35 نفر است؛ این شرکت به صورت مستمر بر روی تحقیق و توسعه محصولات سرمایه گذاری می کند و تاکنون بیش از 100 مورد ثبت اختراع داشته است. ماژول های هوشمند PV و پلتفرم پایش ابری که توسط این شرکت توسعه یافته اند؛ در خط مقدم صنعت انرژی خورشیدی قرار دارند.

چشم انداز: تبدیل شدن به تامین کننده و لیدر جهانی محصولات PV هوشمند.

ماموریت: ساخت نیروگاه های PV هوشمندتر، کارآمدتر و ایمن تر.

دی ای اچ سولار [ DAH Solar ]

شرکت DAH solar دارای پیشرفته ترین تجهیزات تولید خودکار در جهان است؛ هدف از به کارگیری این تجهیزات، استفاده از فناوری دقیق تولیدی و سیستم کنترل کیفی برای اطمینان از کیفیت عالی محصولات تولیدی این شرکت است.

شرکت DAH solar دارای تجهیزات لازم برای کنترل دقیق کیفیت محصولات است، و به دلیل رعایت اصول منافع متقابل تجاری، ارائه خدمات پس از فروش عالی و عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت های رقابتی شهرت بسیار خوبی در بین مشتریان خود دارد. این شرکت همواره از مشتریان داخلی و خارجی به گرمی استقبال کرده و یک همکاری برد- برد را تضمین می کند.

شرکت DAH Solar همیشه کیفیت را در درجه اول اهمیت قرار می دهد، و با بهره گیری از یک خط تولید تمام خودکار مطابق با استانداردهای بین المللی و یک سیستم عالی کنترل کیفی، کیفیت عالی محصولات تولیدی خود را تضمین می کند.

محصولات دی ای اچ سولار [ DAH Solar ]

ماژول های سری 72 سلولی شرکت DAH بهترین انتخاب برای نصب در تمام بخش ها، به خصوص نیروگاه های کوچک خانگی و واحدهای اقتصادی-صنعتی هستند. عملکرد فوق العاده این پنل ها در تست های شوره، ضد خوردگی آمونیاک، آزمایش مقاومت در برابر شن و ماسه و طوفان، توسط تست های TUV Rheinland و TUV Nord به تایید رسیده است. عملکرد مکانیکی عالی پنل ها در فشار 200 پاسکالی باد و 5400 پاسکالی نیز تایید شده است. پنل های شرکت DAH عملکرد فوق العاده ای را تحت شرایط واقعی(هم در روزهای ابری زمستان با تابش کم نور خورشید و هم در روزهای گرم تابستان با تابش شدید آفتاب) فراهم می آورند.
شرکت دادمان یزد پنل های 72 سلولی شرکت DAH Solar را در ظرفیت های مختلف(320- 325 و 330 وات) ارائه می کند.

پنل خورشیدی ۳۲۰ واتی

مشخصات پنل 320 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 16.51 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۹۵۶x۹۹۱x۳۵ میلی متر
وزن 18.7 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

پنل خورشیدی ۳۲۵ واتی

مشخصات پنل 325 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 16.77 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۹۵۶x۹۹۱x۳۵ میلی متر
وزن 18.7 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

پنل خورشیدی ۳۳۰ واتی

مشخصات پنل 330 وات
سلول خورشیدی سیلیکون پلی کریستالین
راندمان 17.02 درصد
تعداد سول 72
اندازه ۱۹۵۶x۹۹۱x۳۵ میلی متر
وزن 18.7 کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 40- تا 85+ سانتیگراد

تازه ترین اخبار، رویدادها و مقالات دی ای اچ سولار را از اینجا دنبال کنید …

ماده 16 قانون برق ایران (آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان)

روایت از جایی شروع می‌شود که ماده 16 اصل 123 قانون جهش تولید دانش‌بنیان یا به اصطلاح ماده 16 قانون برق ایران ، بعد از سه سال کش و قوس بالاخره در اردیبهشت 1402 به تایید شورای نگهبان رسید و بر اساس آن مقرر شد صنایعی که ظرفیت انشعاب برق آن‌ها بیش از یک مگاوات است باید در سال اول یک درصد از انرژی برق مصرفی سالانه خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کنند که این میزان در پایان سال ...

شارژر خورشیدی برای ماشین های برقی و خودروهای الکتریکی

وابستگی جهان به سوخت های فسیلی در سال های اخیر از نظر زیست محیطی و همچنین از نظر مسائل تأمین و ژئوپلیتیکی به طور فزاینده ای به چالش کشیده شده است. برای مقابله با این موارد، بسیاری از کشورها به دنبال کاهش مصرف سوخت های فسیلی خود هستند، از جمله در بخش حمل و نقل، جایی که گرایش به وسایل الکتریکی به سرعت به هنجاری جدید تبدیل می شود. فروش جهانی خودروهای الکتریکی (EV) در طول دهه گذشته به شدت ...

‌بهره وری انرژی در ایران و لزوم افزایش بهره وری انرژی برای تولید پایدار

در سال های اخیر کمبود انرژی به یکی از اصلی ترین معضلات واحدهای تولیدی تبدیل شده است، زیرا این کمبود به طور مستقیم موجب اخلال در تولید می شود. از سوی دیگر ناترازی تولید برق، مسئولان وزارت نیرو را به خصوص در زمانِ پیک مصرف با چالش جدی مواجه کرده است. در این میان رقم مصرف هر سال بالاتر می رود و امکان تولید انرژی نداریم. سرمایه گذاران هم با این شرایط دیگر رغبتی برای ورود به این حوزه ندارند. ...

هم اکنون با کارشناسان متخصص و کارآزموده ما در تماس باشید!

Go to Top