زورسولار [ ZEVERSOLAR ]

شرکت Zeversolar یک شرکت چینی فعال در زمینه انرژی خورشیدی است که از سال 2013 به عنوان زیر مجموعه شرکت SMA (یک غول چند ملیتی فعال در زمینه تجارت انرژی های تجدید پذیر است) فعالیت می کند.
براساس اعلام مارکو ورنر (Marko Werner)، مدیر ارشد اجرایی شرکت Zeversolar GmbH، این شرکت فعالیت های تجاری خود را از 18 دسامبر 2019 متوقف کرده است.
شرکت Zeversolar در زمینه تولید اینورترهای خورشیدی تک فاز و سه فاز مجهز به ورودی های MPPT تک و چند گانه با دامنه قدرتی متفاوت تخصص دارد؛ قابلیتی که این شرکت را قادر می سازد تا به نیازهای مشتریان بازارهای مختلف پاسخ دهد.
این شرکت عمدتاً در بازار چین فعالیت می کند؛ اما چندین دفتر بین المللی آن در اروپا و استرالیا (به ویژه ملبورن) واقع شده اند. در واقع شرکت Zeversolar زمانی شکل گرفت که شرکت Zof یکی از بزرگترین تولید کنندگان اینورترهای مرکزی در سال 2007 با شرکت Eversolar (تولید کننده اینورترهای رشته ای) همراه شد. این شرکت به محض تاسیس توانست در مدت کوتاهی به موفقیت هایی چشمگیری در صنعت انرژی خورشیدی برسد و به راحتی کل بازار اروپا، استرالیا و برخی از مناطق آمریکای شمالی را تسخیر کرد. اما فروش آن در آمریکای شمالی دیگر از سر گرفته نمی شود.
دلیل محبوبیت اینورترهای Zeversolar، سادگی و قیمت رقابتی آنهاست؛ این اینورترها نشان داده اند که کلیه ویژگی های اینورترهای مدرن در کلاس جهانی را دارا می باشند، چرا که توانسته اند بازار کشور استرالیا که در زمینه سیستم های انرژی خورشیدی به شدت سخت گیر است را به تسخیر خود دربیاورند. این شرکت توانسته به دلیل تولید شارژرهای اینورترهای انرژی خورشیدی درجه یک و انواع سیستم های انرژی خورشیدی، جوایز متعددی را دریافت کند و یک برند بهتر در زمینه تولید اینورتر در سراسر جهان محسوب می شود.

زورسولار [ ZEVERSOLAR ]

شرکت Jiangshu Zeversolar New Energy با مسئولیت محدود که به Zeversolar معروف است، در اصل یک شرکت سرمایه گذاری مشترک چینی و آلمانی است و برای حمایت از شروع بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر تاسیس شده است. این غول چینی تولید کننده اینورتر که از ابتدای سال 2007 در صنعت انرژی خورشیدی فعالیت می کند، توانسته با تولید انواع اینورترهای ارزان قیمت و مناسب نه تنها بازار چین، بلکه بازارهای مناطق مختلف جهان منجمله اروپا، استرالیا، آسیا و آمریکای شمالی را به تسخیر خود دربیاورد و به معنای واقعی کلمه طوفانی برپا کند. از این رو می توان با مرور سیر تحولی اینورترهای این شرکت، به رمز و راز موفقیت آن پی برد.

محصولات زورسولار [ ZEVERSOLAR ]

شرکت Zeversolar در زمینه تولید اینورترهای خورشیدی تک فاز و سه فاز مجهز به ورودی های MPPT تک و چند گانه با دامنه قدرتی متفاوت تخصص دارد؛ قابلیتی که این شرکت را قادر می سازد تا به نیازهای مشتریان بازارهای مختلف پاسخ دهد. به عنوان مثال سری های Eversol TL، آخرین نسل اینورترهای این شرکت محسوب می شوند و خاصتاً برای کاربردهای محدود خانگی ساخته شده است؛ در حالیکه سری های Evershine TLC و TL برای هر نوع استفاده مسکونی (خانوارهای کوچک تا بزرگ) ساخته شده اند. از طرف دیگر می توان از اینورترهای سه فاز Zeversolar’s Evershine TLC و Eversol TLC برای تامین بخش زیادی از نیازهای تجاری استفاده کرد؛ اینورترهای تولیدی این شرکت در دامنه 500 کیلوواتی تا 1 مگاواتی (سری های NSG) قرار دارند.

اینورتر Zeversolar lng Zeverlution 5000

تعداد فاز 1
راندمان 97.2 درصد
اندازه ۳۴۱x۳۹۵x۱۷۲ میلی متر
وزن 11کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 25- تا 60+ سانتیگراد
حداکثر توان ورودی 5300 Wp
حداکثر توان خروجی 1000 VA
قابلیت ها
گزینه ای مناسب برای نیروگاه های کوچک خانگی و تجاری
راندمان بالا
طراحی مناسب و استفاده از پوشش IP65 برای استفاده در فضای باز
سبک
نصب آسان
تکنولوژی بلوتوث

تازه ترین اخبار، رویدادها و مقالات سان تک را از اینجا دنبال کنید …

ماده 16 قانون برق ایران (آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان)

روایت از جایی شروع می‌شود که ماده 16 اصل 123 قانون جهش تولید دانش‌بنیان یا به اصطلاح ماده 16 قانون برق ایران ، بعد از سه سال کش و قوس بالاخره در اردیبهشت 1402 به تایید شورای نگهبان رسید و بر اساس آن مقرر شد صنایعی که ظرفیت انشعاب برق آن‌ها بیش از یک مگاوات است باید در سال اول یک درصد از انرژی برق مصرفی سالانه خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کنند که این میزان در پایان سال ...

شارژر خورشیدی برای ماشین های برقی و خودروهای الکتریکی

وابستگی جهان به سوخت های فسیلی در سال های اخیر از نظر زیست محیطی و همچنین از نظر مسائل تأمین و ژئوپلیتیکی به طور فزاینده ای به چالش کشیده شده است. برای مقابله با این موارد، بسیاری از کشورها به دنبال کاهش مصرف سوخت های فسیلی خود هستند، از جمله در بخش حمل و نقل، جایی که گرایش به وسایل الکتریکی به سرعت به هنجاری جدید تبدیل می شود. فروش جهانی خودروهای الکتریکی (EV) در طول دهه گذشته به شدت ...

‌بهره وری انرژی در ایران و لزوم افزایش بهره وری انرژی برای تولید پایدار

در سال های اخیر کمبود انرژی به یکی از اصلی ترین معضلات واحدهای تولیدی تبدیل شده است، زیرا این کمبود به طور مستقیم موجب اخلال در تولید می شود. از سوی دیگر ناترازی تولید برق، مسئولان وزارت نیرو را به خصوص در زمانِ پیک مصرف با چالش جدی مواجه کرده است. در این میان رقم مصرف هر سال بالاتر می رود و امکان تولید انرژی نداریم. سرمایه گذاران هم با این شرایط دیگر رغبتی برای ورود به این حوزه ندارند. ...

هم اکنون با کارشناسان متخصص و کارآزموده ما در تماس باشید!

Go to Top