اس ام ای [ SMA ]

شرکت SMA با تمرکز بر ساخت اینورترهای خورشیدی در سال 1981 در شهر نیستتال (NIESTETAL) آلمان تاسیس شد و در حال حاضر معتبرترین تولید کننده اینورترهای خورشیدی در دنیا است.

شرکت SMA به عنوان یک متخصص پیشروی جهانی در فناوری سیستم های فتوولتاییک؛ در زمینه تدوین استانداردهای غیر متمرکز، دیجیتال و تجدیدپذیر تامین انرژی فعالیت می کند. بیش از 3000 نفر از پرسنل این شرکت در 18 کشور جهان خود را وقف این آرمان کرده اند. این مجموعه خود را موظف می داند راهکارهای نوآورانه را برای هر نوع کاربرد فتوولتاییک به مردم و شرکت های سراسر جهان ارائه دهد تا بتوانند در زمینه تامین نیازهای انرژی خود به استقلال برسند. شرکت SMA در خلال یک همکاری سازنده با شرکا و مشتریان به آنها در زمینه تبدیل شدن به یک منبع انرژی خودکفا، غیر متمرکز و تجدید پذیر کمک می کند.

40 سال است که SMA در زمینه تعیین روند فناوری و توسعه انرژی های تجدید پذیر فعالیت می کند. آنها با کمک فناوری پیشگامانه مبدل توانسته اند نقش مهمی در پشت سر گذاشتن مرحله اول مقبولیت انرژی های تجدید پذیر بردارند؛ از این رو روند تبدیل اینگونه انرژی ها به یک قاعده جهانی روز به روز سرعت بیشتری می گیرد.

SMA با تخصص در فناوری سیستم های فتوولتاییک، شرایط لازم برای تولید انرژی دیجیتال، غیرمتمرکز و تجدیدپذیر برای آینده را فراهم می آورد. بیش از 3000 کارمند SMA در 18 کشور جهان تمام انرژی خود را صرف دستیابی به این هدف قرار داده اند. شرکت SMA با ترکیب نوآوری و راه حل های ابتکاری، به مردم و شرکت های سراسر دنیا در استفاده از انرژی های تجدیدپذیر استقلال بیشتری می دهد.
گردش مالی شرکت اس ام ای در سال 2018 بالغ بر 761 میلیون یورو بوده است.

  • معتبرترین تولید کننده اینورترهای خورشیدی در دنیا
  • این شرکت طی 35 سال گذشته، در حال پیاده سازی مدرن ترین فن آوری ها برای توسعه امکانات انرژی های تجدیدپذیر و بیشتر در دسترس گرفتن این صنعت برای عموم مردم بوده است

اس ام ای [ SMA ]

SMA Solar Technology AG یک شرکت تامین کننده تجهیزات خورشیدی در آلمان است که در سال 1981 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر نیشتتال ایالت هسن شمالی آلمان قرار دارد. این شرکت تولید کننده و تامین کننده اینورترهای خورشیدی برای سیستم های فتوولتاییک با اتصال شبکه ای، منبع تغذیه خارج از شبکه و عملیات پشتیبانی است، و در 18 کشور دنیا دفتر دارد.

این شرکت با در اختیار داشتن 3124 نفر پرسنل در سال 2019 توانسته 915.1 میلیون یورو فروش جهانی را تجربه کند، و در زمینه توسعه و تولید فناوری های سیستمی فتوولتاییکی، سیستم های سیار ذخیره انرژی و مدیریت انرژی فعالیت می کند. پیش از این بخش هایی از این شرکت در زمینه مهندسی راه آهن و رایانه های صنعتی هم فعالیت می کردند. شرکت SMA در کشورهای آلمان، ایالات متحده، شیلی، برزیل، مکزیک، کانادا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، چین، استرالیا، بلژیک، هند، لهستان، ژاپن، انگلیس، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی نمایندگی دارد.

شرکت SMA در سال 2008 توانست جایزه عدالت آلمان را دریافت کند. علاوه بر این واحد SMA Solar Factory 1 این شرکت در سال 2010 توانست به دلیل عدم تولید گاز دی اکسید کربن، جایزه بهره وری انرژی این سال را از آژانس انرژی آلمان دریافت کند؛ در ضمن این شرکت منتخب جایزه سرزمین ایده های 2011 آلمان شد. محصولات این شرکت توانسته اند جوایز Intersolar Award، ees Award و Smarter E Award را نیز دریافت کنند.

محصولات اس ام ای [ SMA ]

شرکت SMA یک شرکت آلمانی پیشرو در زمینه طراحی، ساخت و فروش اینورترهای خورشیدی است و به عنوان یک گروه مدیریت انرژی ارائه کننده تکنولوژی های برتر در زمینه تامین و ایجاد ساختارهای جدید تولید توان و انرژی در جهان فعالیت می کند و به عنوان معتبرترین برند تولید کننده اینورترهای خورشیدی در دنیا مطرح است. متناسب با ظرفیت نیروگاه خورشیدی مسکونی، تجاری و صنعتی مورد نظر برای بهره برداری(در حد کیلووات و یا مگاوات)، این شرکت تجهیزات مختلف مورد نیاز از جمله اینورترهای متصل به شبکه و منفصل از شبکه، انواع باتری ها و … را تولید می کند.

شرکت SMA، اینورترهای خورشیدی فتوولتاییک را به عنوان یک خانواده محصولی و تحت عنوان این نام ها به فروش می رساند: Sunny Boy برای سیستم های خانگی؛ Sunny Tripower و Sunny Highpower برای نیروگاه های متوسط (در یک دامنه چندین مگاواتی) و Sunny Central برای سیستم های خورشیدی نصب شده بر روی زمین و مزارع خورشیدی که دامنه انرژی تولیدی آنها از 500 کیلووات تا چندین مگاوات متغییر است، و به منظور تامین انرژی خود و تغذیه شبکه برق راه اندازی می شوند. در ضمن شرکت SMA مجموعه محصولات دیگری را نیز تولید می کند که از آن جمله می توان به این مجموعه ها اشاره کرد: مجموعه Sunny Island در زمینه سیستم های مستقل خودکفا و سیستم های باتری خارج از شبکه و داخل شبکه و مجموعه های Sunny Boy Storage و Sunny Central Storage در زمینه سیستم های باتری متصل به شبکه در تمام اندازه ها. محصولات اینورتر با همراهی سایر مولفه های خدماتی این شرکت تکمیل می شوند؛ مولفه هایی مانند سیستم های مدیریت انرژی، تجهیزات نظارت بر سیستم ها و تجزیه و تحلیل داده ها و خدمات بهره برداری از این سیستم ها و نگهداری نیروگاه های PV مقیاس بزرگ.

اینورتر 5000TL مدل Suuny Boy

تعداد فاز 1 و 3
راندمان 97 درصد
اندازه ۴۹۰x۵۱۹x۱۸۵ میلی متر
وزن 26کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 25- تا 60+ سانتیگراد
حداکثر توان ورودی 5250 W3
حداکثر توان خروجی 5000 VA2
قابلیت ها
– مجهز به نرم افزار یکپارچه سازی ShadeFi به منظور ارتقاء کارایی اینورتر
– پایش خودکار اینورتر از طریق سیستم SMA Smart Connected
– مدیریت سایه با جذب نور بهینه
– خنک کننده هم رفت
– نصب آسان
– تکنولوژی بلوتوث

اینورتر Sunny Tripower 10.0

تعداد فاز 3
راندمان 98.3 درصد
اندازه ۴۶۰x۴۹۷x۱۷۶ میلی متر
وزن 20.5کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 25- تا 60+ سانتیگراد
حداکثر توان ورودی 15000 Wp
حداکثر توان خروجی 1000 VA
قابلیت ها
– مناسب نیروگاه های خانگی و تجاری کوچک
– ارائه حداکثر راندمان ممکن
– مدیریت سایه با جذب نور بهینه
– قابلیت چند رشته ای و دامنه – ولتاژ
– ورودی برای طراحی بهینه سیستم
– نصب آسان
– تکنولوژی بلوتوث

اینورتر Sunny Tripower Core1 STP50-40

تعداد فاز 3
راندمان 98.1 درصد
اندازه ۵۶۹x۷۳۳x۶۲۱ میلی متر
وزن 84کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 25- تا 60+ سانتیگراد
حداکثر توان ورودی 75000 Wp STC
حداکثر توان خروجی 50000 VA
قابلیت ها
— مناسب نیروگاه های در مقیاس های بسیار بزرگ
– صرفه جویی در هزینه
– ارائه حداکثر راندمان ممکن
– مدیریت سایه با جذب نور بهینه
– طراحی منحصر به فرد
– نصب آسان و سریع
– تکنولوژی بلوتوث

مدل

اینورتر Sunny Tripower 20000TL

اینورتر Sunny Tripower 25000TL

تعداد فاز 3 3
راندمان 98.4 درصد 98.3 درصد
اندازه ۶۶۱x۶۸۲x۲۶۴ میلی متر ۶۶۱x۶۸۲x۲۶۴ میلی متر
وزن 61کیلوگرم 61کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) 25- تا 60+ سانتیگراد 25- تا 60+ سانتیگراد
حداکثر توان ورودی 20440W 25550W
حداکثر توان خروجی 20000 VA 25000 VA
قابلیت ها گزینه ای مناسب برای نیروگاه های در مقیاس بزرگ (کارخانه ها و واحد های صنعتی)
ارائه حداکثر راندمان ممکن
اشغالِ فضای محدود به دلیل حجمِ کم و وزن پایین
مدیریت سایه با جذب نور بهینه
خنک کننده هم رفت
نصب آسان
تکنولوژی بلوتوث

تازه ترین اخبار، رویدادها و مقالات سان تک را از اینجا دنبال کنید …

ماده 16 قانون برق ایران (آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان)

روایت از جایی شروع می‌شود که ماده 16 اصل 123 قانون جهش تولید دانش‌بنیان یا به اصطلاح ماده 16 قانون برق ایران ، بعد از سه سال کش و قوس بالاخره در اردیبهشت 1402 به تایید شورای نگهبان رسید و بر اساس آن مقرر شد صنایعی که ظرفیت انشعاب برق آن‌ها بیش از یک مگاوات است باید در سال اول یک درصد از انرژی برق مصرفی سالانه خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کنند که این میزان در پایان سال ...

شارژر خورشیدی برای ماشین های برقی و خودروهای الکتریکی

وابستگی جهان به سوخت های فسیلی در سال های اخیر از نظر زیست محیطی و همچنین از نظر مسائل تأمین و ژئوپلیتیکی به طور فزاینده ای به چالش کشیده شده است. برای مقابله با این موارد، بسیاری از کشورها به دنبال کاهش مصرف سوخت های فسیلی خود هستند، از جمله در بخش حمل و نقل، جایی که گرایش به وسایل الکتریکی به سرعت به هنجاری جدید تبدیل می شود. فروش جهانی خودروهای الکتریکی (EV) در طول دهه گذشته به شدت ...

‌بهره وری انرژی در ایران و لزوم افزایش بهره وری انرژی برای تولید پایدار

در سال های اخیر کمبود انرژی به یکی از اصلی ترین معضلات واحدهای تولیدی تبدیل شده است، زیرا این کمبود به طور مستقیم موجب اخلال در تولید می شود. از سوی دیگر ناترازی تولید برق، مسئولان وزارت نیرو را به خصوص در زمانِ پیک مصرف با چالش جدی مواجه کرده است. در این میان رقم مصرف هر سال بالاتر می رود و امکان تولید انرژی نداریم. سرمایه گذاران هم با این شرایط دیگر رغبتی برای ورود به این حوزه ندارند. ...

هم اکنون با کارشناسان متخصص و کارآزموده ما در تماس باشید!

Go to Top