جی ای سولار [ JA SOLAR ]
ja solar

شرکت JA Solar در سال 2005 تاسیس شد و یکی از 5 تولید کننده برتر پنل‌های خورشیدی در جهان است که تنها در سال 2021 بالغ بر 12 گیگاوات پنل خورشیدی صادر کرده است. قسمت اعظم محصولات این شرکت در چین و مجتمع های تولیدی این شرکت در ویتنام و مالزی تولید می شوند. شرکت عظیم JA Solar دارای سیستم ادغام عمودی است، و در زمینه تولید ویفرها، سلول ها و پنل های خورشیدی فعالیت می کند و محصولات آن به بیش از 135 کشور و منطقه جهان صادر می شوند. این شرکت انواع پنل های خورشیدی مورد استفاده در سیستم های مسکونی، تجاری و مقیاس خدمات شهری را تولید می کند. JA Solar از نظر عملکرد و کارآیی جزء شرکت های پیشرو در ارائه نوآوری های جدید به شمار نمی آید، و به طور کلی همواره به فناوری های سلولی آزمایش شده و اثبات گردیده که عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی دارند، پایبند بوده است. براساس تجربه این شرکت و بازخوردی که از متخصصان صنعتی دریافت کرده است، به نظر می‌رسد این رویکرد محافظه کارانه باعث شده تا مشکلات کیفی بسیار کمی در پنل های تولیدی این شرکت مشاهده گردد.

شرکت JA Solar توسط سازمان Bloomberg New Energy Finance به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پنل های خورشیدی تراز اول (Tier 1) جهان رتبه بندی شده است. البته شایان توجه است که این رتبه بندی بیشتر معیاری برای ثبات مالی یک شرکت است تا عملکرد و کیفیت محصولات آن.

شرکت JA Solar از زمان تاسیس به ماموریت خود که همانا «به ارمغان آوردن مزایا برای نوع بشر از طریق توسعه انرژی خورشیدی» است، پایبند بوده، و در تمام این سال ‌ها علاوه بر پایبندی به این ماموریت، با پشتکار برای دستیابی به چشم‌انداز «تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ» تلاش کرده است. JA Solar همواره در تلاش است تا علاوه بر خدمت به کشور خود، امکان استفاده از انرژی خورشیدی را برای تمام مردم جهان فراهم کند. در حال حاضر این مجموعه به دلیل داشتن بیش از 20 هزار نفر پرسنل در سراسر جهان و تحت پوشش قرار دادن بیش از 100 کشور و منطقه مختلف، موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به یک شرکت فتوولتائیک چند ملیتی های ‌تک (Multinational High-tech Photovoltaic Company) در اختیار دارد.

شرکت JA Solar همچنان در آینده نیز با اتکا به «صداقت، سادگی، احترام و سپاسگزاری» به پیشروی خود ادامه خواهد داد. آنها همچنان به تلاش در زمینه تحقیق و توسعه فناوری های فتوولتائیک ادامه خواهند داد، و همچنان با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان، در راستای توسعه روند استفاده از انرژی های تجدید پذیر و بهبود محیط زندگی بشر گام برخواهند داشت.

جی ای سولار [ JA SOLAR ]

انرژی خورشیدی یکی از مهمترین انواع انرژی های پاک است که به دلیل افزایش مستمر تقاضای جهانی، روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. صنعت PV چین در سال های گذشته به شدت رو به رشد بوده است. گسترش مستمر بازارهای جهانی و کاهش مداوم هزینه تراز شده انرژی (LCOE) باعث گردیده تا صنعت PV به سرعت به عرصه استفاده خانوادگی راه یابد.

شرکت JA Solar که در سال 2005 تاسیس شده؛ در زمینه تولید محصولات فتوولتائیک با کارآیی بالا فعالیت می کند. این شرکت دارای 12 پایگاه تولیدی و بیش از 20 شعبه در سراسر جهان است، و فعالیت اصلی آن در زمینه تولید و عرضه ویفرهای سیلیکونی، سلول ها، ماژول ها و نیروگاه های فتوولتائیک است. محصولات شرکت JA Solar در بیش از 135 کشور و منطقه جهان در دسترس هستند، و به صورت گسترده در نیروگاه های زمینی و سیستم های PV پشت بامی تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مزایای رقابتی شرکت JA Solar می توان به ارائه نوآوری های مستمر در فناوری، عملکرد مالی مناسب و وجود شبکه ‌های فروش و خدمات قوی در عرصه جهانی اشاره کرد که باعث شده اند تا این شرکت مشتریان داخلی و خارجی زیادی در سراسر جهان داشته باشد. از اینرو این شرکت برای چندین سال متوالی در فهرست های Fortune China 500 و Global Top 500 New Energy Enterprises قرار گرفته است.

جی ای سولار [ JA SOLAR ]

JA Solar یک شرکت بزرگ چینی است که پنل های خورشیدی مقرون به صرفه و باکیفیت را برای کاربردهای مختلف مسکونی، تجاری و شهری تولید می کند. هر چند این شرکت به تولید کارآمدترین نوع پنل ها معروف نیست؛ اما تلاش می کند تا با ادغام فناوری های اثبات شده در زمینه تولید سلول های خورشیدی، پنل های قابل اعتماد و مقرون به صرفه را تولید کند، و در همین راستا محصولات خود را از 12 تا 15 سال ضمانت می کند. نسل بعدی محصولات شرکت JA Solar تحت عنوان JA Solar Deep Blue 4.0 به بازار عرضه می شوند؛ عملکرد بهتری دارند و راندمان آنها تا 22.4% افزایش می یابد.

شرکت JA solar طیف وسیعی از پنل های خورشیدی را برای سیستم های مسکونی، تجاری و صنعتی تولید می کند. سری پنل های Deep Blue 3.0 که در حال حاضر در بازار موجودند؛ اولین سری از پنل های JA هستند که با استفاده از سلول های PERC نوع P در قالب بزرگتر 182 میلی متری ساخته شده اند و انبوهی از آخرین فناوری های سلولی، از جمله تکنولوژی چند باسباری در قالب نیمه سلولی با چگالی بالا را در خود جای داده اند. نسل بعدی پنل های خورشیدی JA که قرار است تحت عنوان Deep Blue 4.0X به بازار عرضه می شود؛ با استفاده از سلول های ساخته شده در بستر سیلیکونی نوع N با کارآیی بالا ، تولید می گردند.

ja solar panel

پنل خورشیدی ۵۴۰ واتی

مشخصات پنل ۵۴۰ وات
سلول خورشیدی سیلیکون مونو کریستال
راندمان ۲۰.۹ درصد
تعداد سول ۱۴۴
اندازه ۲۲۷۹x۱۱۳۴x۳۵ میلی متر
وزن ۲۷.۵ کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) ۴۰- تا ۸۸+ سانتیگراد
ja solar panel

پنل خورشیدی ۵۴۵ واتی

مشخصات پنل ۵۴۵ وات
سلول خورشیدی سیلیکون مونو کریستال
راندمان ۲۱.۱ درصد
تعداد سول ۱۴۴
اندازه ۲۲۷۹x۱۱۳۴x۳۵ میلی متر
وزن ۲۸.۱ کیلوگرم
تحمل دمایی (بهینه) ۴۰- تا ۸۸+ سانتیگراد

تازه ترین اخبار، رویدادها و مقالات سان تک را از اینجا دنبال کنید …

خاموشی های تابستانه چاه های آب کشاورزی و ورود تجدیدپذیرها به میدان برای حل این چالش

یک دل سیر کشاورزی در قلب کویر کشاورزی فارغ از آنکه رسم کهن ایرانیان است و رگ و ریشه در خون مردمان کویر ایران دارد، به جهت اشتغالزایی و ارزآوری اش غیرقابل چشم پوشی ست. به ویژه برای محصولی مانند پسته که نامش مترادف با نام ایران است و بازارهای بین المللی تشنه آن هستند. محصولی که علاوه بر کرمان در باغ های یزد هم کشت می شود و جزو اقلام صادراتی مهم این خطه کویری به شمار می رود. ...

ماده 16 قانون برق ایران (آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان)

روایت از جایی شروع می‌شود که ماده 16 اصل 123 قانون جهش تولید دانش‌بنیان یا به اصطلاح ماده 16 قانون برق ایران ، بعد از سه سال کش و قوس بالاخره در اردیبهشت 1402 به تایید شورای نگهبان رسید و بر اساس آن مقرر شد صنایعی که ظرفیت انشعاب برق آن‌ها بیش از یک مگاوات است باید در سال اول یک درصد از انرژی برق مصرفی سالانه خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کنند که این میزان در پایان سال ...

شارژر خورشیدی برای ماشین های برقی و خودروهای الکتریکی

وابستگی جهان به سوخت های فسیلی در سال های اخیر از نظر زیست محیطی و همچنین از نظر مسائل تأمین و ژئوپلیتیکی به طور فزاینده ای به چالش کشیده شده است. برای مقابله با این موارد، بسیاری از کشورها به دنبال کاهش مصرف سوخت های فسیلی خود هستند، از جمله در بخش حمل و نقل، جایی که گرایش به وسایل الکتریکی به سرعت به هنجاری جدید تبدیل می شود. فروش جهانی خودروهای الکتریکی (EV) در طول دهه گذشته به شدت ...

هم اکنون با کارشناسان متخصص و کارآزموده ما در تماس باشید!

Go to Top